Sunday, February 21, 2010

Vajayjay (Hatet Brinner)...

Satt och läste i min favorittidning, Språk om att USA nu fått sin egen snippa. Det lät ju intressant tänkte jag, var ju visserligen Oprah (vem annars) som lyckats lansera det men sak samma. Ordet är, Vajayjay som uttalas typ, vadd djay djay och det känns bara som ytterligare ett ord som framstjärt, kussimurra, fiffi, kissen, dosan (motorn, pinãta, godiset) osv. asså det finns säkert några som funkar jätte bra hos familjer och som de trivs med och de kanske borde köra med de i så fall men jag känner bara stort förakt gentemot vissa av dessa ord. Vissa klingar riktigt dåligt och känns som om man tabubelägger fittan och ställer den i skymundan medan man lyfter fram kuken och låter den vara allsmäktig nä fyfan, här skall vi inte ha fittfruktan & kukapital. För att komma till min poäng i det hela, känns som Vajayjay är ytterligare ett ord som bajingo som Ellito använder i Scrubs tyvärr måste jag säga men så känns det för min del, visst blir det vad man gör det till också.



First off, the queen of Vajayjays, other wise know as Paris Hilton. She went around this year clubbin' it up and getting out of her limo showing off her bits... Paris did your maid forget to do your laundry or something or are you really just a whore ?

No comments: