Monday, September 15, 2008

Varför...?

Varför ?

Det är den frågan jag ställer mig, varför i helvete skall jag låta människan nästan förstöra min kväll. Blir så jävla förbannad på mig själv. Det händer ju att man tar sig till Gretas och kan ju inte tillförlita mig på slumpen och att hon inte skall vara där. Förstår inte varför jag blir så jävla obekväm. Vad hade liksom hänt ifall vi "stött på" varandra ? Jag har ju knappast något att säga den människan något, eller ? Möjligtvis att jag skulle vilja stå och skrika på henne och kalla henne för en massa styggelser för att hon är en dålig människa, för det är precis så jag känner. Framför allt så vill jag nog också påpeka att hon aldrig förtjänar någon som mig och att hon har fan inte råd att behandla folk som hon gör för då står hon snart utan några riktiga vänner kvar. De som möjligt kan finnas kvar är bara ytliga bekanta som man kan "köpa" på ett eller annat sätt. Skulle du nu mot allt förmodan läsa detta så är det riktat till dig och bara dig.

Jag må inte vara fulländad men det spelar ingen roll för jag spelar på en helt annan nivå än vad du gör och du skall bara vara glad att du någonsin fick lära känna och umgås med mig. Jag önskar bara att du visat din rätta färg tidigare för då hade vi kanske aldrig börjat umgås. Jag förstår bara inte hur du hade mage att bara spotta mig pratiskt taget rakt i ansiktet efter allt jag gjorde och hade gjort för dig. Jag trodde helt ärligt att allt mellan oss betydde något men du visade verkligen att du inte tyckte det efter sista gången vi träffades.

Så detta är tillägnat dig min "kära" Uma och för att säga som i Heja Björn - "Du är en riktigt Skitkorv."

No comments: