Sunday, September 21, 2008

Orka Stressa Upp Sig...

Orka att man stressar upp sig för att ens blogginlägg numera ligger på 26 inlägg denna månad. Har visserligen 1 vecka och 2 dagar kvar men kommer bli en inläggsfattig månad vilket får mig att "må dåligt". Det är som vanligt kvalité som borde gå framför kvantitet men kanske känner att jag inte fått ut allt jag velat eller glömt bort saker då jag varit (gud... lasse bryter mitt tankemöster, jag vill ha tystnad ! och döda de små hororna som precis gick förbi mitt vardagsrum, ja jag är förbannad) frånvarande från min blogg.

Det är något nytt att bo på bottenvåningen och att ha en liten gågata utanför sitt hem, det är störande för att man känner en jätte insyn som inte alls var lika påtaglig förr, kanske för att jag inte har några gardiner eller dylikt i köket och dels de faktum att jag måste passera förbi köket som är vidöppet och naket för att komma mig till toan, det tar väl tid innan man vänjer sig.
- Jag Är Hungrig

1 comment:

Anonymous said...

jag vet hur det känns, i jonsered hade vi ju typ det så grannarna gick ju förbi köksfönstret...så störande. men ja...