Monday, September 1, 2008

Flytt...?

Idag var det flytt, har hämtat nycklarna och spant in lägenheten lite mer. Verkar som om jag kan få köpa en kvarvarande tvättmaskin om jag vill för en billig peng, så får väl se vad han vill ha så kanske man skall slå till. Undrar hur det blir med mitt internet dock, har ju beställt Bahnhof och de skulle säga upp mitt från ComHem så får se hur det går. Hade varit fult att flytta ut allt och ha kvar datorn typ för att kunna ha internet. Visserligen skall jag väl fan kunna klara mig ett par dagar utan internet, eller ?

2 comments:

Anonymous said...

hur går det??? jag kommer snart och hjälper dig, har du fått ngn mer att hjälpa till???

Sys said...

Man klarar sig alltid ett par dagar utan Internet. Och nu har du ju fått sällskap också, så det skall nog lösa sig =)