Sunday, September 21, 2008

Varför Går Allt Emot Mig Idag...?

Först hade jag planer på att ha en "fixar dag" men det är inte riktigt möjligt då jag är ganska krass och inte mår super men försökte ändå röja, städa och plocka lite. Detta gick inte så bra då jag blev yr i huvudet av att bara böja mig ner så jag tänkte då tar jag itu med lite inbetalningar och dylikt, så som att dela upp min tv-licensavgift så att jag kanske betalar den varje månad istället för en gång om året. Detta visade sig svårare än jag trodde för när jag skulle beställa en blankett så behövde jag tydligen mitt kundnummer av någon jävla anledning, vilket jag naturligtvis inte har och den stod självklart inte med på min f.d. faktura som jag betalat in så jag får väl ta och ringa de imorgon eller något och försöka lösa den här skiten för det var fan sista jävla gången jag betalade in över 2000 kr i en klumpsumma för min tv-licens.

När jag ändå höll på så skulle jag ta och försöka lösa det med min Alfa-Kassa som jag skjutit på hur länge som helst och skall ta och logga in på mina internetsidor men då blir mitt konto spärrat vid första gången då jag prövar att skriva in mitt lösenord så då får jag vänta på jävla s-mail för att få ett nytt blir så jävla trött och förbannad. Åtminstone har jag betalt in min adressändring så hoppas att de slutar skicka påminnelser om det. Jävla skit dag ! Antar att inte alla dagar kan vara på topp...

No comments: