Saturday, September 13, 2008

Handyman...

Nu har jag monterat och installerat min nya tv-bänk, dock till min besvikelse gick inte sjävla stereon in i underdelen (där får jag för att inte kolla upp mått ordentligt)
men det ser ganska okej ut som det är nu.

Skall bara försöka styra upp högtalarna lite bättre så alla funkar och så. Har även tagit lite bilder och filmat lite som ni alldeles strax skall ta del av, bilderna åtminstone, filmerna får nog vänta lite.



* Varför H
ar Jag En [Alarmknapp] I Kylskåpet ?

Försöker styra upp något slags montagé här, vet dock inte om jag riktigt får det att funka eller inte. Orkar inte direkt bara lassa upp alla bilder och låta det ligga fult i en rad. Måste försöka göra det lite snyggt. Problemet är att man får en jävla massa döyta om man inte skriver rader och åter rader med text.

Insåg precis nu när jag satt på skitan att jag har fan snart bott här i 3 veckor ! Inser ni hur galet fort tiden går ibland ? Asså vafan ! Jag har inget att skylla nu på varför lägenheten ser så "oinflyttad" ut. Det är fortfarande massa saker som behöver komma på plats och "packas upp" samt behöver jag sätta upp lampor för jag har inga som sitter uppe just nu.

Det är fan illa, vet inte dock hur mycket jag vill fixa och dona med särskilt i vardagsrummet om jag kan få fixat tapetarna.

Lite snabbt räknat så fick jag min uteplats till ca 8 kvm vilket ändå är ganska stort. Vet dock inte hur exakta de siffrorna är och om de "ingår" i total kvadratmeterna för lägenheten som skall vara 61 kvm eller om de är utöver, hur som helst är det en riktigt sweet lägenhet.

Orka att jag suttit med detta inlägget i snart två timmar, postade det för första gången fjorton:tjugotre och nu är klockan sexton:nollnio.
Sånt som sker ibland när man har, eh... skoj ? Hur som helst skall jag ta mig en bit mat nu.

No comments: