Monday, September 22, 2008

Jävla Skit Dag...

Den verkade börja bra, jag hade ju förhelvete med mig egenskapad lunch för en gångs skull på jätte länge. Kände mig bara stressad och allmänt hatisk mot de flesta under hela dagen och jag ville bara verkligen inte jobba. Det känns som om det finns ganska mycket att ta upp på personalmötet på onsdag. Maten var ganska okej, inte en lyckad hit som jag trott tyvärr... men bättre än piroger, det blev dock bättre ikväll då jag värmde och stekte upp resterna och (faen) va nice det blev ! Försökte återskapa detta medan jag stod och åt maten, dock hade jag ingen bandspagetti kvar utan istället fick jag köra på ris samt att paprikan var slut och så mekkade jag med lite annat så får se hur det artade sig imorgon. För att gå till något helt annat så skall jag bli av med mitt fula jävla kakel i köket.

Så jävla random att någon på bilddagboken precis "berömde" mitt kakel, frågade henne om hon ville att jag skulle försöka spara några bitar men har inte fått svar. Skall dock be de försöka åtminstone spara något utifall någon vill ha det, vill minnas att någon mer jag känner tyckte om de. Vilket jag verkligen inte kan förstå, jag är glad att jag blir av med skiten och ännu bättre ifall någon kan få de som vill ha de.

Nu är jag så där trött igen, känns som om jag har så mycket folk jag vill prata med men inte haft chans eller ork att göra det.

No comments: