Sunday, September 14, 2008

Party, Party...

Fan igår var det party party, först så satt vi hemma hos Maria och drack lite innan det bar av till Gretas, hade jag vetat att vi skulle ut hade jag kanske dragit på mig något annat men men skit samma. Det är fortfarande snuskigt jävla dyrt på Gretas vilket stör mig för man kan har riktigt jävla ball där om man bara har turen att de spelar go musik och man får med sig någon som vill skaka loss på dansgolvet till massa gammla klassiker. Jag hade ju turen att Fluffen (heter Maria egentligen) var villig att shakea lite på golvet och fan va grymma vi var ! Det var helt sjukt, vi fick nog fan igång dansgolvet där ner för när vi kom dit så var det dött och när vi gick var det fan fullt med folk där. Hade jävla ball igår men blev lite mycket drickande och lite mycket dansande och för sent för min del för att jag skulle orka vara kvar dessvärre. Det var länge sedan jag kunde dansa hela kvällen utan att bli helt utsliten men men, man får bara "öva"...

Vad är det med flickor egentligen ? Jag trodde vi hade en "agreement" och vi verkade ju smått "hit it off" men så plötsligt dyker det upp någon annan flicka och vips försvann du. Vad hände med "jag stör mig på brudar och är bara trött på de" ? Ena stunden så tror man sig veta vart man kanske har en person och sen vips så är det precis tvärtemot man trott, bara så störande. Jobbigt att inte förstå sig på folk. Det som var mest surt var nog mer att jag helt plötsligt blev utan danspartner och det är inte alltid så ball att shakea själv.

No comments: