Saturday, September 27, 2008

Orkar Du Få En Box I Ögat För Att Någon Är Lat...?

Orkar Du Få En Box I Ögat För Att Någon Är Lat ? Det är den frågan jag ställer mina kära läsare eftersom jag sannerligen är i stor risk för att råka ut för detta för att någon / några av mina arbetskamrater är lata och inte orkar eller inte har tid att lägga alla extra 500-lappar i säkerhetsboxen. Fan om det inte är ändring på detta när jag kommer till jobbet på tisdag för då jävlar kommer det ta hus i helvete. Av säkerhetsskäl så får vi inte ha så mycket stora sedlar i kassan just på grund av rånrisk och ibland kan det ligga en för mycket och det är förståligt att göra misstaget men när det ligger flera tusen i 500-lappar så blir jag fan inte glad. Det är fan riktigt jävla allvarligt och det är nästan så att man kokar av ilska. Jag vill inte råka ut för risken att bli nerslagen av någon jävla rånglad jävel för att någon av mina arbetskollegor har felat. Det finns inga som helst ursäkter för att inte stoppa ner allt direkt i säkerhetsboxen, inga !

No comments: