Tuesday, September 16, 2008

Folket Står När FRA Faller...

Jaha då har man varit i Stockholm och demonstrerat, det var ganska dålig uppslutning och kändes ganska dåligt organiserat till en början (jämfört med hur det var i Göteborg för någon månad sedan). Det blev lite bättre när väl PP kom från deras demonstration på Mynttorget. Det var en hel del talare och det sades en hel del bra saker måste jag säga och jag hoppas verkligen att det får folk att inse vad som håller på att ske i detta bromsspår i kalsongen som kallas Sverige. Jag har visst kommit med på både bild och film i svenska medier (lite sådär avsides). Om ni hittar mig så kan ni få en kaka nästa gång ni är på besök, först har vi en bild från Svd och sen är det ett klipp från demonstrationen från Aftonbladet och nej Magnus Betnér du har fel när du säger att "Sven Tolgfors Verkar Vara Ett Lögnaktigt Kukhuvud" jag går så långt och säger att han är ett Lögnaktigt Kukhuvud !

*
Mer Bilder Finns Under 16:e September På Min Bilddagbok

1 comment:

Anonymous said...

väntar på en kaka! kom hit och kolla på H F med mig en dag!
kramkram hoppas vi ses snart, du måste få min present för den måste bytas innan den tjugonde om du inte ska ha den...