Friday, September 12, 2008

Truckflatan...

Fan är ganska stolt över mig själv idag, lyckades med att jigga in listerna i lagret. Detta kanske inte låter så jävla svårt men tänk er att mellanrummet mellan de två lagerportarna är kanske 4-4½ meter brett, max ! så skall du försöka få in ett paket på bredden som är lite över 5 meter, det går inte riktigt ihop. Visserligen tog det några minuter för mig, en jävla massa svängande och backande men tillslut gick det och fan va grymt det kändes ! Jag gjorde det hyffsat snabbt och utan att paja något och för att vara första gången jag jiggar in listerna så är jag fan riktigt jävla stolt. Jag förtjänar ju å en Kaka ! för denna oerhört grymma prestation.

Vet att jag skrivit lite och varit ganska "offline" det senaste men jag skall ta i tu med det i helgen hoppas jag. Funderar på att gå och lägga mig redan nu för att komma upp tidigt imorgon, kanske skall vara så duktigt att jag bara tar disken innan jag nanar så jag slipper göra det imorgon. Man blir knappast mer motiverad att gå upp när man har något sånt väntandes på sig.

Planerna för morgondagen är att montera två stolar och försöka få ihop sin nya tvbänk så kan börja se ut som ett hem för en gång skull. Hade ju varit ganska schysst om jag lyckats slänga upp någon lampa också, det gör det ju hela så mycket hemtrevligare med lite lyse.

No comments: