Sunday, September 28, 2008

Den Nya Listan...

Har gjort så jävla många versioner av min Lista så jag tänkte jag tar ett nytt tag och börjar om från början.

* Ringa Radiotjänst - Jag vill börja delbetala min tv-avgift.
* Ringa ComHem - Skall avsäga mig min telefon och tv.
* Prata Med Fastighetsskötaren - Finns en hel del saker som behöver fixas i lyan.
* Skicka In Arbetsgivarintyg Till Alfa-Kassan - Det var ganska länge sedan jag skulle gjort det.
* Montera Ihop Mina Köksstolar - Två återstår, en får dock vänta tills de finns åter på IKEA.
* Damsuga - Det börjar bli lite stökigt i lägenheten
* Tvätta Resterande Tvätt I Tvättkorgen - Har tvätt i tvättmaskinen som vill hängas upp.
* Köpa Ny Kökslampa På IKEA - Den förra gick sönder.
* Köpa TV-Out Kabel - Vill kunna titta på serier via TVn.
* Fixa Mitt Sourroundljud - TVn behöver inkluderas ännu mer nu då TV-högtalarna suger brutalt.
* Köpa Något Litet Hallbord ? - Kan vara i behov av någon avlastningsplats.
* Fixa Plasttak Till Uteplatsen - Om jag får det vill säga.
* Lägga Ny Sten På Uteplatsen, Kanske Trall ? - Det är inte särskilt vackert just nu.
* Köpa Ny Dator ? - Har ju trots allt pengar till det.
* Börja Med Något Slags Sparande Och Titta In På Pensionspengar - Kan vara bra till framtiden.

Det börjar idag, får se hur långt jag kommer. Behöver även laga lite mat insåg jag.

No comments: