Thursday, May 19, 2011

Till Vilket Pris...?

Jag kände att nackdelarna vägde över och särskilt på mitt senaste mående så känns det nog ganska klokt att skita i att söka tjänsten som platschef. Inte säkert jag fått den heller men man måste var realisktisk och det kändes bara som om jag haft tillräckligt med mig själv det senaste och att få en hel arbetsplats på sina axlar hade väl inte direkt hjälpt den situationen. Hade jag mått lite bättre så kanske...

Visst hade det varit ett snäpp upp på karriärstegen men till vilket pris ? Visst lockade ansvaret, det hade varit ett bra steg och säkert jätte nyttigt för en på en rad olika plan, samt att man fått måndag-fredag (om det nu är något att föredra) och även möjligheter till bonussystem ifall man uppnått uppsatta mål. Känns dock ändå som i det stora hela som om det inte är värt, särskilt med tanke på min nuvarande situation.

- Nåja, vad är väl en bal på slottet ?

No comments: