Saturday, May 14, 2011

Korvdag (2)...

Jag trodde verkligen inte det skulle ske men den här korvdagen var som en skänk från ovan, till en början så kändes den bara omständig och idiotisk, en massa bortslösad tid på att fixa med att koka korv och servera skiten till en massa folk men jag är ganska glad ändå för att jag stod nästan bara och fixade med korven hela dagen. Skönt att kunna slippa ha med kunder att göra, särskilt när man mår som man gör. Inte en enda sur min för att man står där och ger ut gratis korv och dricka, så det var ganska tacksamt. Inte för att jag är så sugen på att stå och dela ut korv hela dagarna för jag anser att vi har annat vi behöver lägga ner tid på men idag så gjorde det mig bara gott.

Mitt finger har buttat upp sig, fattar inte vad det är för fel på det, har försökt dra ut det och för att möjligt få vad det nu är som kanske ligger ikläm att sluta ligga ikläm men det hjälper inte. Störande är det om något.

No comments: