Tuesday, May 10, 2011

Remiss, Frågetecken...

Jävla skitvärme... fan va slö man blir av den, låg och sov i typ 2-3 timmar idag för att gå upp skitdåsig och ta ett varmt bad.

Det hjälpte faktiskt lite.

Undrar när jag får min remiss... det känns som om det borde ske något snart, det hade liksom varit ganska bra. Jag menar visst, just i detta nu så är det varken till eller från. En viss avsaknad av saker och ting men det går att leva med. Det är bara så svårt att förklara för folk hur man mår när de lyckas ställa frågan när man mår så här, alltså hyffsat. Har svårt för att känna in och blicka tillbaka, visst kan jag säga att jag mått dåligt osv. men det blir bara mest ett kyligt och ett distansierad analys av det hela. Att verkligen öppna upp sig, att gräva i ens egentliga mående som ligger och bubblar under ytan det är något som är sjukt svårt. Lättare att förklara och känna in när man redan är nere i skiten.

Något som jag har upptäckt till min stora förvåning är fan att folk lider mer av värmen än vad jag gör, jag trodde typ inte det var möjligt att tycka värmen är en stor pain in the ass än vad jag gör men tydligen gör det de och jag sympatiserar och förstår hur dessa personer känner sig.

No comments: