Wednesday, May 25, 2011

Då Tog Den Säsongen Slut...

Vad skall man säga ? De förtjänade fan inte att ta sig till finalen med tanke på hur de spelat under nästan alla matcher mot Vancouver. Var rädd att det skulle ta riktigt hårt, visst är det surt men det kändes fan ganska väntat. Surt mål... jag menar vafan 14 sekunder kvar och hade de bara hållt ut så hade man spelat ytterligare en match fast hur troligt hade de varit att de skulle tagit sig vidare trots en vinst ? Det är fortfarande jävligt segt. Det är ju inte direkt första gången som det tar slut i semin för San Jose.

En sak är säker, när de tar hem Stanley Cup så kommer det en tatuering. Hur den utformingen kommer att te sig vet jag inte men de som ligger närmst är dessa, får se när det blir av att göra de. Inget är hugget i sten än:


Först är det Justitia som blivit lite modifierad. Den är den som jag skall göra härnäst och den landar på min högra längs med revbenen.

Sen har jag tänkt att visa min kärlek till mina två hockeylag, San Jose Sharks och Brynäs IF. Riktigt vart de kommer att hamna har jag inte riktigt funderat ut men det är ju en senare fråga. Det är ju inget jag skall göra i veckan liksom.








No comments: