Tuesday, May 31, 2011

Jag Blir Galen...

Jag blir fan galen, jag orkar fan inte sitta hemma och häcka, jag fixar fan inte det ! Vet i och för sig inte hur mycket nytta jag skulle göra på jobbet just nu ändå. Mina förhoppningar är att kunna gå tillbaka till jobbet i nästa vecka då min sjukskrivning slutar och så får vi se vad som sker framöver. Hoppas jag snart får en tid på vuxenpsyk i Lerum också, har lite mer tillit till dem än Capio i Vallhamra för tillfället. Blev så jävla stissig idag att jag var tvungen att gå ut och gå, gick nästan en mil. Trots att man är förkyld och känner tendenser till feber lite då och då men fan så mycket som jag rör på mig och arbetar med kroppen i jobbet så blir det så jävla konstigt till att bara vara hemma.

Det jag gjort idag är typ, ätit frukost och tittat på Conjoined Fetus Lady för att sedan läsa lite i min bok, sova någon / några timmar, käka lite mat och titta på Vinterkriget och sen gick jag ut och gick drygt en mil, på vägen handlade jag lite godsaker för att jag är hemma och tycker synd om mig själv. Så då tröstäter man lite, samt för att sysselsätta sig.

No comments: