Monday, May 9, 2011

Jesus Wept...

Helgen har bjudit på en hel del saker, nakna kroppar, känslor, nya bekanta, dryga folk, kärlek i dess olika former och en hel del annat smått och gott. Dagarna har mest flutit ihop och det är nästan lite svårt att komma ihåg vad som skett när. Jag är jätte glad för att folk som valt att dyka upp på festen, lite synd att det tog slut när den gjorde och på det sett men jag kände bara att jag var inte stabil nog att fortsätta ha närmare 30 pers hemma hos mig då. Så tack ännu en gång för allt trevligt folk som dök upp !

Lördagen slutade lite på samma sätt, det var planerat utgång för alla och jag var sedan tidigare inställd på att stanna hemma för att jag skulle jobba dagen efter, så för mig nalkades det lite film, chips och cola ensam i min soffa men så plötsligt så fick folk för sig att de skulle stanna kvar och festa och en stund så funkade det men tillslut blev det bara för mycket, för stressigt och jag fick be Yngve att be folket som inte skulle vara kvar över natten att dra. Fick inte så jätte mycket gehör tyvärr då vissa personer inte tydligen förstår vad det innebär att en fest är över och att någon mår dåligt men men nu är det mycket bättre. Har haft förstående, kärleksfulla och sympatiska människor runt omkring mig som har kunnat stötta och tagit mig ur den värsta skiten samt jag även Själv sagt till och faktiskt bett om hjälp.

Eftersom Yngve varit här så har det pratas mycket bajs, naket, sex och alla andra sorters roliga ämnen och jag är tydligen lite som ett Tetrisspel enligt henne. Vilket stämmer nog ganska bra när man tänker efter. Skönt att kunna prata med någon som verkligen förstår och vet hur det är att vara rädd för sig själv och sitt möjliga agerande gentemot helt främmande människor som inte gjort en ett dyft.

En av de insikter jag kommit fram till i helgen är att jag ser bra mycket bättre ut nu än vad jag gjorde för kanske typ 7-8 år sedan. Det känns även som jag har potential till att bli något utav en rugged man, inte hip hop artisten, utan mer liksom typ Clintan eller någon. Att jag kan få lite grova karaktärsdrag men ändå se bra ut. Så jag antar att det var ett litet steg emot att inte känna mig så obekväm med att åldras samt att bara allmänt vara bekväm med mitt utseende.

No comments: