Saturday, April 18, 2009

The Stendhal Syndrome...

Såg The Stendhal Syndrome igår och den hade några schysst scener men jag saknade tyvärr en hel del, vart var min Giallo, vart var mina knivar och övriga vassa objekt som används för att lemlästa folk ? Jag saknade mycket, mest för att jag trodde det skulle vara en Giallo men jag insåg snabbt att det inte var det. Hur som helst så kunde den blivit såå mycket bättre om de bara slutat filmen typ
1½ - 2 minuter tidigare än vad de gjorde, det hade verkligen gjort filmen ! Det är knappt så att den får en 2:a från mig, jag är fan ledsen men mycket mer förtjänar den inte. Vi får väl se hur Cat O' Nine Tails är, har ju sett den innan märkte jag men kommer inte ihåg vad jag tyckte om den, eller rättare sagt är minnet så jävla vagt att jag vågar inte yttra mig.

No comments: