Sunday, April 12, 2009

Lite Från Förr...

Tänkte att lägga upp lite saker från förr, kanske kunde svarat lite mer exakt vad allt innebar för ett halvår sedan då jag ritade den men tror bilden är ganska målande trots allt, eller ?

Hade tänkt att jag skulle skriva av en massa från min svarta lilla bok, då jag trodde jag hade en massa saker som jag missat att blogga om men verkar inte så. Eller det finns en hel del som jag skulle kunna ta och skriva om men det är lite väl privat för att skriva här så ni får bli utan. Frågar ni snällt (k)anske ni får läsa något men får se... det är trots allt det yttersta.

Borde väl sova, jobba imorgon.

* Kanske Inte
Jag har blivit Lasse med min praktikant.

Som det känns nu har jag inte kommit någonvart med någonting, åtminstone är mitt rum tillsynes fritt från damm.

Efter 5 år så förstår jag ännu lite mer,
Önskar bara att du hade varit lite tydligare då,
Det var då och nu är det nu.
















För att göra det hela lite mer oväntat avslutar vi med denna.

No comments: