Tuesday, April 21, 2009

18-21...

The following takes place between the 18th and 21st of April...
090418 - 23:någonting

Ytterligare en dag, se sig själv i spegeln och försöka att inte hata det man ser.

090419 - (antar jag) 00:någonting (en rakning senare)

Jag har inte varit så här naken på ett bra tag.

090420 - 09.23

Sitter på bussen med ett knä som inte skall vara som det är. Smällde ihop med Stefan på fotbollsträningen igår och sen så ville inte mitt knä jobba med mig längre.

090421 - Vid 14.00 ?

Epic Fail, ser min miniräknare snurra runt inuti tvättmaskinen. Mamma fyller år och är på tåget som skall ta mig till Lerum. Match ikväll, blir bara supporter.

090421 - 21.06

På vagnen, fick skjuts av Henke från matchen. Vi förlorade 1-2. Anton Kolbe var fan i motståndarlaget. Lite oväntat... är lite hungrig. Behöver nog ta mig inom ICA på vägen hem.
Pappa ""tjatade"" på mig om att kolla upp försäkringar och pension. Tjatade är Fel ord, han frågade bara hur det låg till. Skickade iväg ett mess till Krull, John och Tommy om skejt på lördag. Hoppas de nappar.

Kindpussar känns ytligt...

Har du någon idé om vad jag skall måla ?

No comments: