Friday, April 17, 2009

Sov, Sovare, Sovast...

Fan va jag är trött och borta, som vanligt har jag sovit ett antal timmar på dagen och är helt fukked up. Har ätit lite mat, tagit mig ett bad och är påväg till ICA och skall antagligen ta och köpa mig en pizza för att förhoppningsvis bli lite mer online. Ikväll är det S.P.O.C.K.Storan och jag är verkligen så pass trött att jag vet inte om jag orkar gå dit, det lite jobbiga är att de går på 00:15 och jag börjar fan ändå 08.45 imorgon. Kommer ju säkert spela minst en timme i alla fall och sen skall man ta sig hem och då är klockan efter 2 i alla fall och det blir då kanske lite drygt 5 timmars sömn eller mindre och ärligt talat vet jag inte om jag pallar det.

Var och skolinformerade imorse med Dorinda, börjar först med att jag vaknar upp att hon ringer mig och då är jag påväg upp för backen till Stigbergstorget ? Bengas i alla fall och får ta nästa vagn tillbaka och blir väl lite små sen. Första lektionen blir virrig och jag är lite småstressad, trött och allmänt vilsen. Andra lektionen går mycket bättre men kidsen är fan dödstysta, ställer få frågor och jag känner att jag tappat glöden en hel del. Asså jag gör detta så pass sällan så man glömmer bort saker och tappar bort sig, säger fel och det känns inte bra. Har en heldag den 27:e april och frågan är inte om jag kanske borde sluta efter det. Det är inte bra om jag inte känner att jag kan tillföra något. Det är ingen som kommer med några direkta utmanande frågor och alla bara sitter mest och är tysta tyvärr, mycket att ta in kanske ?

No comments: