Sunday, April 26, 2009

Lars Står På Två Ben Genom Dagen (2)...

16:21

* Jag har ätit
* Tvätten har blivit upphängd
* Vikt tvätt och lagt in den i garderoben

Det blir ingen träning för min del idag, mår lite illa just nu och känner att det är viktigare för min egen del att få fixa mer här hemma än att dra ut till Hisingen för att träna lite. Kanske tar mig ut på en snabbis runda sen om jag känner för det. Nu tror jag faktiskt jag skall ta och kura upp mig i soffan och läsa lite ur min bok. Planerna för dagen hemlighålls av sekretesskäl.

19:33

* Läst lite ur min bok
* Sovit på soffan
* Ställt tillbaka och organiserat mina dvdfilmer
* Rensat ut lite bland mina cdskivor

Hittade en singel från The Paper Faces, Breakin' Up (fick den slängd till mig på deras konsert). Var av någon underlig anledning på deras spelning på Arvika 2007 men kommer inte ihåg riktigt varför, antar att jag väntade på något annat band som skulle spela efter dem eller något. Hur som helst så har jag ett ex. av denna singel, verkligen inte i min smak men om det någon som vill ha den så säg till. Det är första tjing som gäller och slänger den om en vecka om jag inte hör något.

Jag är så där hungrig eller något som man bara blir efter att ätit piroger. Det mättar lite men man blir snabbt hungrig igen (det känns åtminstone så), skall man orka försöka göra lite ordentlig mat kanske ? Hade ju varit nice ifall man lyckades göra det också.

No comments: