Sunday, April 26, 2009

Slut På Dagen (3)...

Jaha då börjar dagen lida mot sitt slut.

22:03

* Lagat lite mat
* Handlat på ICA

Kanske skall ta sig ett sista avsnitt av KF och sen lägga sig, skall upp hyffsat tidigt imorgon och bege mig till Alafors och skolinformera.

Summering:


* Satt på ett tvätt
* Betalt räkningar
* Hört av mig till Claes
* Betalt medlemsavgift till RFSL
* Sagt upp min fasta telefon

14:14

* Hyvlat lite tapet - Uppstod dock ett litet problem när jag skulle städa upp, insåg ju att min damsugare är sönder och fick sopa upp allt för hand bara detta är nog jobbigt när det inte ligger en jävla massa kablar i vägen och gör det typ omöjligt för en att sopa upp all skit.

14:44

* Satt på en ny tvättmaskin
* Slängt allt i pappväg

16:21

* Jag har ätit
* Tvätten har blivit upphängd
* Vikt tvätt och lagt in den i garderoben

19:33

* Läst lite ur min bok
* Sovit på soffan
* Ställt tillbaka och organiserat mina dvdfilmer
* Rensat ut lite bland mina cdskivor

22:03

* Lagat lite mat
* Handlat på ICA

Har fan fått gjort en hel del idag, är mucho stolt ! Så Kaka !

No comments: