Saturday, April 18, 2009

Ibland Så Undrar Jag...

Ibland så undrar jag om det inte vore bättre ifall man varit flata, fan det verkar ju jävligt svårt att hitta sig en kille i min smak och alla tjejer som är i min smak verkar ju fan vara flator eller bi som bara är ute efter brudar. Gäller väl inte alla tjejer men ah... hur som helst så känns det som om man hade kanske hittat sig mer då... eller inte.

Strax slår det än, allt jävla drama ! Asså fan jag skulle inte klara av skiten, okej kanske är fördomsfull men fan det känns som om det hela tiden är en jävla massa drama och alla är iblandade i det och det finns inte ens chans i helvete att man inte skulle bli indragen i skiten förr eller senare. Detta är bara min observation på läget och den behöver verkligen inte stämma överrens med verkligheten. Vet inte riktigt hur det är bland bögarna, om man nu skall vara sån och dela upp det. Tillsynes verkar det bara mest bara att folk ligger runt och inte mer med de men kan också bara vara en mer eller mindre förutfattad mening då jag verkligen inte direkt rört mig särskilt mycket i bögvärlden.

Kanske bara lika bra att fortsätta vara bi...? I och för sig inget direkt val men ah...

Någon som har något att komma med ? Någon som vill skälla på mig ? Någon som vill bekräfta mina fördomar ?

No comments: