Thursday, April 30, 2009

Duktig Så Det Står Härliga Till (?)...

En liten tillbaka blick på mitt löfte för veckan som har passerat och det gick typ väldigt dåligt. Allt har bara fallerat för att jag jobbat, jobbat över och jobbat sent. Man har kommit hem sent och inte orkat med något. Disken står kvar och den bara växer, för varje dag man skall ta den så är trött och död tills att man kommer hem. Idag skulle jag egentligen dragit till Slottskogen och träffat folk, det orkade jag inte. Jag tog ett viktigt beslut och sov istället hela dagen från tre till halv tio, hade inte gått upp om jag inte varit hungrig. Får bara hoppas på att jag är människa imorgon och orkar ta i tu med all skit som står efter jobbet, nästa lediga dag är onsdag (jobbandes 1½ vecka i sträck).

Får väl ta och gå och lägga mig, finns dock fortfarnade kvar en hel del att författa.

Dock sugen på lite Lost.

No comments: