Monday, April 13, 2009

Grannvänlig...

Jag har varit duktig, jag motstod frästelsen från att käka pizza. Hade ju trots allt med mig mat och jag är fattig så jag behöver tänka lite på vad jag lägger pengarna på. Blev precis klar med att riva lite tapeter i vardagsrummet, har ju visserligen väggen som är mot uteplatsen samt den mot mitt sovrum men jag har varit ganska duktig ändå tycker jag. Passade även på att damsuga lite när jag ändå var igång, självklart skall damsugaren paja på något vänster när jag tar ut den överfulla damsugarpåsen och nu får jag fan inte dit en ny så att den sitter.
Får väl ta och köpa mig en ny snart antar jag, kan väl inte kosta så många kronor, eller ?

(Dagens) Ord:

Grannvänlig - Orkar inte vara grannvänlig och därför låter jag min tvättmaskin gå igång vid nio-tiden på kvällen och den tar ungefär två timmar på sig att bli klar. Brukar annars försöka ta hänsyn till mina grannar, något de inte tycks riktigt göra.

I kort hår så ser jag tydligen allvarlig ut så att jag ser farlig ut dock passar jag i det enligt min syster.

Såg förövrigt klart The Bird With The Crystal Plumage, vet inte riktigt om den är en sån höjdare. Får försöka se om den en annan gång och kolla på den i ett svep istället. Det blir lite små rörigt att se de sista 20 minuterna där allt klaras upp typ tre dagar senare.

No comments: