Sunday, April 26, 2009

Lars Rycker Upp Sig Från Den Mörka Natten...

Saker Redan Gjorda Idag:

* Satt på ett tvätt
* Betalt räkningar
* Hört av mig till Claes
* Betalt medlemsavgift till RFSL
* Sagt upp min fasta telefon

Då var OS i Vancouver 2010 back online ! Det blir till att leva jävligt snålt och spara sjukligt mycket pengar antar jag.

Jag har ett par timmar på mig innan träningen ikväll och gäller att försöka få gjort så mycket som möjligt.

14:14

* Hyvlat lite tapet - Uppstod dock ett litet problem när jag skulle städa upp, insåg ju att min damsugare är sönder och fick sopa upp allt för hand bara detta är nog jobbigt när det inte ligger en jävla massa kablar i vägen och gör det typ omöjligt för en att sopa upp all skit.

14:44

* Satt på en ny tvättmaskin
* Slängt allt i pappväg

Detta kommer typ bli en värsta jävla fixar dag, problemet är bara att det är träning 17:30 ute på Hisingen. På ett vis känner jag att det hade varit gött att bara vara hemma och fixa samtidigt som det hade gjort mig gott att få komma ut och springa lite samt att man vill gärna inte svika de andra. Är man dessutom inte med på träningen kan det vara svårt att spela matchen på tisdag.

No comments: