Saturday, April 25, 2009

Lite Kort...

22:e - En Dyster Läggning

Man vill ju frånta sig möjligheten att vara lycklig, man orkar inte förmå sig själv att må bra.
Man vill bara dränka sig själv i självömkan. Kvällen är en kamp man sällan orkar ta och knappast vinner.

24:e - Ett Namn

Jag har egentligen inget bra namn för att referera till mig själv. Visst jag har många smeknamn:

Larsan (de flesta och äldre kompisar)
Lars
L-G
Lars-G
(fåtal)
Lasse (en)

Jag presenterar mig med mitt hela namn Lars-Göran men när jag brukar ringa någon brukar jag
sällan säga vem det är i telefon om jag känner personerna väl. Jag vet inte riktigt vart jag vill komma med detta, någon annan som förstår ? Lars är lite väl kort och det är inte helheten och Lars-Göran brukar ofta bli så långt, L-G och Larsan är lite avlägset också. Tror dock Larsan är det som sitter bäst, trots allt det som suttit i längst. Vet inte riktigt hur jag känner inför Lasse, börjar smaka lite bittert.

24:e - Jag, Musiken Och En Ensam Väg

Jag, musiken och en ensam väg. Jag är hög på trötthet. Jag har varit så sjukt duktig och presterat så mycket bra på jobbet de två senaste dagarna och jag är bara hur nöjd som helst över hur allt kom att te sig till slut. Tror jag har gjort ett hyffsat jobb med att lära upp Krille dessutom, det var hennes sista dag idag som praktikant.

24:e - Spegel, Spegel

Jag är vacker, jag är snygg.

No comments: