Sunday, November 30, 2008

Nu Maxar Vi...

Jag har bara sönder min kropp på alla möjliga sätt just nu och faktiskt, det är ett jävla problem att jag har en massa öl i min kyl. Detta av två anledningnar, det ena är att jag har uppenbarligen spenderat en stor summa pengar för att de överhuvudtaget skall kunna stå där. Det andra är att finns de så kommer de gå åt förr eller senare och troligast så kommer de bli en anledning för fest som annars inte kommit på tankar.

Faktum att de står där stressar mig och min kropp riskerar att ta seriös stryk om de finns kvar och jag är även rädd att hitta på dumma saker om de står kvar också. Det värsta är väl att det tar emot att hälla ut skiten också. Tycker inte om att ha för mycket alkohol hemma då jag är rädd för konsekvenserna. Som kanske inte är så farliga trots allt men jag är någon som ofta fruktar det värsta. Det bästa vore ifall någon kom och köpte ölen som var kvar i min kyl men eftersom det inte är så jätte troligt finns det stor risk att allt bara åker ut i sinken.

Det är oerhört många bollar i luften som verkar på något jävla vänster ha med varandra att göra och det blir mer som att jonglera med ett jävla kluster av bollar istället för enstaka och ärligt talat vet jag inte vart jag skall börja eller vända mig för att fråga om hjälp. Som förut så verkar jobbet vara den plats där jag mest håller mig flytande och lyckas klara av det som förväntas av mig.

Verkar som om jag lyckats finta bort en planerad middag ute på stan med familjen, känns ju så där lyckat men ärligt talat så känner jag bara... jag vet inte *pust, rycker på axlarna lite frågandes* jag behöver fan börja om från scratch och jag vet inte, rada upp mina problem,
så är det jul snart och jag vet inte. Orkar jag ens koncetrera mig ?

Jag börjar verkligen ifrågasätta mig själv och vart jag är på väg någonstans. Många gånger känner jag tyvärr att jag lägger min energi på helt fel saker här i livet. Även om jag hankat mig framåt på många sätt tycks jag fortsätta att falla ner i samma jävla hål som jag grävde åt mig själv för så många år sedan. Det krävs lite radikalitet från min sida, nu kör vi !

No comments: