Monday, November 24, 2008

Today...

Lite saker jag behöver göra idag:

* Hämta Front Biljetterna - Så har man de.
* Prata Med Poseidon - Behöver veta vad som gäller, vad jag får och inte får göra med lägenheten.
* Handla - Margarin, Mjölk, Mat...
* Städa - Behöver verkligen damsuga lägenheten.
* Hänga Upp Tvätten - ...

Känns ju så där positivt att jag känner mig mer trygg och hemma på jobbet än jag gör i min egna lägenheten för stunden. Det är bara allt för mycket som trycker mig när jag kommer hem vilket gör att jag bara inte kan slappna av. Jag jobbar ju tidigt hela veckan så förhoppningsvis så kanske man kan få gjort något här hemma och betat av lite av de saker som rör om i grytan.

Känner för att rita något men har nog inte tid just nu, min buss går om drygt en kvart.

Drog mig då, hoppas vi hörs...

No comments: