Monday, November 17, 2008

En Massa Awsome...

Fan det har skett en massa awsome saker, frågan är bara om man orkar skriva om de just nu ? Jag är förbannat jävla trött, var tvungt att typ bära hem 20 kg Tali parkett.
Det är mörkt, exotiskt, kommer från Afrika och är det inte too much hassle med att lägga golvet (fixa och dona så det blir snyggt och om jag får) så kommer jag antagligen köpa 3 paket på byggmax som förhoppningsvis kommer att räcka gott och väl till min hall / gång till vardagsrummet. Notera priset, det är inte direkt billigt men ack så snyggt, Byggmax.com men det kommer vara så jävla värt det.

Har räknat på det lite snabbt och det är ca 7,1 kvm som behöver täckas och 3 paket är 9,14 kvm + de extra kvadratmeterna jag skakade hem för en liten stund sedan. Kommer ju bli över säkert men bra att ha lite marginal.








(Gårdagens)Dagens Chips: Sourcream & Peppar Chips.
- Herre jävlar va de smälter i munnen !

(Gårdagens)
Dagens Rätt: Tacos Med Bacon, Paprika Och Svamp.
- Nästa gång blir det mindre köttfärs,
mer grönsaker och en annat kött.


Jag och Tulleman är fan mästare på att laga go mat och det visar sig att jag har fan lite skills med stekpannan trots allt.
Ett bad skall bädda för sängen.

No comments: