Tuesday, November 25, 2008

Är Lite Klantig Ibland...

Just nu har jag ett mindre sår på min näsa, min ring i näsan var lite "öppen" för den kula jag hade i och jag ville så klart tighta till den lite. Detta är ibland genomförbart genom att med ren handkraft pressa ihop ringen men som sagt bara ibland och ofta får man ta till en tång vilket jag gör i tid och otid för att ibland pressa eller öppna ringen. Dock är man ganska lat och dum av sig så man orkar inte ta ut skiten utan låter den sitta kvar för att spara tid och energi för att få fast pluppen igen efter man har tryckt ihop ringen (vilket kan vara lite besvärligt ibland). Denna gång lyckades jag dock slinta och dra med mig lite av näsan, så nu har jag ett litet sår på näsa.

Kan försöka slänga upp någon bild senare idag.

No comments: