Monday, November 24, 2008

Putt...

Varför kan bara inte folk försöka hålla det de lovar ? Just nu vill jag bara lacka ur på ett par personer men vad hjälper det att vara arg och skrika liksom ? Jag orkar inte vara arg och det stör mig att jag bara inte kan släppa det och gå vidare.

Jag tog mig till ICA förut för att dels panta en massa pet-flaskor och handla mat men då är Pantmaskinen paj typ och det känns lite fult att gå in i ICA med en massa tomflaskor och jag tänkte då fan inte någon annan norpa min pant så det blev till att gå hem istället och laga mig lite käk. Hittade mig lite rester och gjorde någon röra av det, kan konstatera lite så här efter att kyckligen borde jag stekt aningen längre, eftersom den var inte riktigt den konsistensen jag ville ha den i. Jag måste dessutom tillbaka till ICA för att köpa mig mjölk åtminstone. Fast det jag vill göra är bara att sova, vill bli av med den här dagen och den här frustrationen.

* Prata Med Poseidon - Behöver veta vad som gäller, vad jag får och inte får göra med lägenheten.
* Handla - Margarin, Mjölk, Mat...
* Hänga Upp Tvätten - ...

Städa - Det är lite mer städat än det var förrut men nu har jag en jävla massa disk igen !
Hämta Front Biljetterna - Fan va nice det kommer bli !

No comments: