Monday, November 3, 2008

Invalido...

Lite störande, tror jag sträckt en muskel eller överansträngt en eller två i min vänster arm. Det fula är att jag kände inte att jag gjorde något fel utan bara upptäckte plötsligt att inte allt var som det skulle och att det gjorde ont med vissa rörelser och att jag hade ett rödflammigt avlångt fält längs med mitt ärr på armen. Har i alla fall lindat in den nu och har ju Zon hemma, tog även en Naproxen på jobbet och tror det hjälpte lite. Var dock lite jobbigt och nästan äckligt att inte kunna riktigt kunna använda sin arm som man brukar, bara ha den där hjälplöst in mot kroppen betryggandes av sin andra arm. Det återuppväckte minnen antar jag, är allt för många gånger som den armen känts hjäplös och invalid. För er som inte vet hur det är att bryta en arm för andra gången och bara mest känna hur benet glider isär och ens arm blir mer eller mindre lealös så är det inte något särskilt behagligt, särskilt inte när man är typ 7-8 år. Minns ingen direkt smärta så sätt, det var bara mest obehag, frustration och bara en känsla av "så jävla typiskt". Som tur var man typ 75 meter från ens hem, det var snö då (på riktigt).

1 comment:

Anonymous said...

Hoppas du kryar på dig. Ses till helgen, take care :)
Kram /O