Monday, November 17, 2008

Lär Mig Bada Badkar...

Fyfan va gött det var, kom precis ur mitt lilla badkar (helt underbart). Man skall verkligen tappa upp ett badkar med Allt för varmt vatten, hälla i badskum och sätta sig och sen bara slappna av (så jävla lealös i kroppen just nu typ). Det som saknades var någon att bada med, visserligen är mitt badkar extremt litet och ligger dumt till men hur som helst så hade det varit hur trevligt som helst att ha någon att bada med. Behöver inte vara något sexuellt med det, inget naket, man kan bara sitta där och filosofiera, koppla av eller vafan man vill, sitta där och njuta in det med någon och göra det till en riktigt fin och mysig stund. Vi svenskar är allt för dåliga på dessa saker och jag är en av de som inte njuter av livet. Om det nu skulle ske något, är det så farligt ? Varför måste allt hela tiden vara svart eller vitt ? Kan man bara inte ha en fin stund med något utan att det sedan Måste leda till något ? Så nu uppmanar jag er, mina kära läsare att utmana mig, kom och bada med mig och låt oss ha en fin stund. Känner ni inte för att bada så hitta på något annat som känns lite så där osvenskt.

No comments: