Wednesday, November 19, 2008

Fjollor Av Alla Dess Slag...

Asså det är helt sinnesjukt hur mycket agg jag hyser gentemot "fjollor", särskilt då ifall dessa personer råkar vara av manligt kön. De ljusa och pipiga rösterna, den jävla dramatiken och allt jävla gnäll. Jag vet inte riktigt vad som stör mig, är det någon faktor som är bakomliggande eller finner jag bara detta enormt störande i allmänhet ? Hur orkar människan flippa för att jag försöker gissa personens ålder ? Gissade ju rätt och insisterade på att ge mig en bitchslap och var ju smått intresserad vad han hade att ge för han "älskade" tydligen att ge ut dessa. Så slår människan mig rätt över örat, det sved till och fick fan lock för örat, skit störande. Jag blir förbannad "som vanligt" när inte folk kan slå till mig ordentligt och provocerar fram ytterligare ett slag för att se vad han har att ge och då slår fittan till mig i ögat, asså hur svårt är det att träffa en kind, det är ju fan mer än halva sidan av ens ansikte typ. Fulla jävla små glin, kändes i och för sig bättre att få en smäll på käften än att riskera att få en öl hälld över sig.

No comments: