Sunday, November 23, 2008

Det Enda Jag Gör...

Det känns som om det enda jag gör är att jag jobbar, kommer hem och gör inget på ett par timmar och sen går och lägger mig. Så ser min dag ut numera, jag måste fan rycka upp mig och försöka fixa lite grejer här hemma. Jävla skit också, mina föräldrar kommer och hämtar upp mig efter jobbet. Fan... undra om de vill komma hit också, det ser för jävligt ut och jag har bara skit mycket jag skall göra som definitivt inte kommer bli gjort idag ifall jag skall träffa dem. Jag behöver damsuga, våttorka, röja, tvätta, diska, laga mat, montera ihop en stol, handla, beställa biljetter, planera, en jävla massa skit helt enkelt.

Det är ju ganska ironiskt att jag klagade hela gårdagen på att jag inte hade något att göra och att folk inte verkade vilja umgås med mig.

Frågan är nu bara, bryter helvetet loss imorgon på jobbet ? When will they come down on us like a ton of bricks ?

Hade det gått en buss nu så hade jag lätt tagit den, så jävla tråkigt att bara sitta och vänta ut tiden.

Snart är det i alla fall löning, angående löning så är det någon jävla fitta som köpt "mitt" återstående Tali-golv, ganska störande. Fast det kanske var lika bra de, jag menar nu lär jag inte orka engagera mig i golvläggande-biten på ett tag och det hade kostat mig pengar och tagit tid och engergi. Å andra sidan kommer jag bara slösa bort det på något helt värdelöst istället.

Om ni undrar så ja, jag är lite deppig och allmänt bitter men hey ! ännu en dag i livet så var glad, eller vad ?

Så ! Nu skall det bara vara happy times resten av dagen, är ni med mig ?

No comments: