Saturday, November 1, 2008

Jag Har "Bara" Eda Än Så Länge...

Min syster och hennes galne pojkvän, asså de har ett litet "husdjur", Monkey som har för sig minst sagt lite allt möjligt i deras lägenhet när en av de två är borta. Han sitter på lurpass någonstans just nu (tack vare min briljanta idé), jag kan ärligt talat säga att jag är lite avis att jag inte har någon som jag också kan göra massa galna saker med. Asså självklart finns det massa folk omkring än och man skall inte underskatta eller nedvärdera sina vänner och dess vänskap men det är ju trots allt inte samma sak.

Nästa gång så borde vi nog ha i lite mindre kryddor och försöka träffas lite tidigare och se till att man inte har så mycket nästa dag så man kan hinna umgås lite mer men jag hade oerhört trevligt ikväll måste jag säga, skönt att hitta på något.

So close but yet so far away,
...(yet) so far away.

No comments: