Friday, May 15, 2009

Mucho...

Usch... fan vilken jävla dag. Jag spyr på virke och alla jävla idioter som vill ha nya fräscha paket och sen har Mage att forsätta sortera ut och klaga på skiten när allt är perfekt. Jävla kunder... jobbet skulle vara så mycket roligare att jobba på utan dem å andra sidan skulle det inte gå så jävla bra men det är en annan sak. Det blev naturligtvis strul med en av hemleveranserna och självklart fick man inte tag på Henke så blev ju aningen jobbigt men verkade som om Henke löste det till slut.

Det är bara väldigt mycket just nu. Är bara trött och vill bara mest sova, det är fantastiskt hur mycket man kan klara av om man bara ignorerar saker och ting. Inte för att det är bra eller särskilt sunt men känns som ett nödvändigt ont. En del övertid på jobbet gör ganska mycket sitt... får väl se vad som sker, behöver reda ut i min almanacka och skriva ner hur jag jobbar, när jag skall på spelningar, när folk fyller år och vad jag har planerat framöver. Känner att mycket som jag behöver kolla över.

Jag har varken tid eller ork att blogga, samtidigt som det är en hel del saker som jag inte tar upp på grund av att jag vill försöka så lite som möjligt blanda in andra personer i denna blogg, åtminstone vad gäller på ett personligt plan. Kanske borde försöka träffa min kurator igen, har trots allt typ 7 månader på mig eller om det är 19 månader kvar att gå till ungdomsmottagningen gratis i Lerum. Det är ju bara att man vill ju så gärna fungera utan att "behöva gå och prata med någon", går ju hyffsat men hade kanske mått bättre att få pratat av mig lite ?

No comments: