Sunday, May 10, 2009

Redan Västtrafik (Bra Dock)...

Vet att bilden är helt kass men man ser, det är en fin liten kortläsare och nu kan man numera dra sitt typ mastercard och betala med det ifall man inte råkar ha mynt på sig vilket är skit bra ! Jag tycker att allt mindre personer verkar ha kontater på sig och det är fan på tiden att det här kommer. Väntar fortfarande på att kunna pröjas med mitt betalkort på P-Platser men det kommer dröja evigheter, måste skaffa mig ett jävla bensinkort. Jag vill ha allt samlat.

Har varit dålig de senaste dagarna på att blogga känns det som. Jag har varit dålig på många sätt de senaste dagarna, mycket pengar som gått åt men det kommer lösa sig i slutändan. Jag har ju faktiskt varit ganska duktig också. Får se om jag fixar att cykla till jobbet imorgon, hoppas det.

För de som har undrat över vad det var för glädjebubbla som sprack för mig så var det så att jag som vanligt var överlycklig när det regnade en massa när jag cyklade hem. Att jag alltid lyckas vända det som vanligvis ses som något extremt negativt är förvånadsvärt tycker jag, just bara för den saken att man skall hata att det regnar när man cyklar hem suger jag åt mig av detta och blir superglad. Hur som helst efter jag kommit hem så inser jag att min mobil är kvar på jobbet. Det var då min glädjebubbla sprack för jag blev tvungen att ta bussen tillbaka till jobbet för att hämta den och sen sitta där i drygt 20 minuter för att kunna fortsätta mot stan.

No comments: