Sunday, May 10, 2009

Händig...

Insåg igår att jag är ganska skillad och börjar bli ganska händig ändå, visst det krävs kanske inte så mycket för att lägga golv men fan ändå jag är stolt över mig själv och det är väl ändå det som räknas. Jag hjälpte brorsan att lägga golv i hans kök, visst det blev lite fel och man vände på brädorna och man blev tvungen att kapa om osv. men sånt som sker. Var inte super noga med kapningen och hade nog velat varit lite mer perfektionistisk men orkade inte...

Det känns bra, har varit och är fortfarnade oerhört nyttigt att jobba på ByggMax känner jag. Så är det någon som behöver hjälp med något i byggväg så bara säg till men tjata på mig innan att bli klar med min shit eller åtminstone så att jag inte har något projekt som står för annars är det risk att jag bara gör massa andra saker. Hjälper gladeligen till, tycker om att testa på nya saker, bygga och ha mig.

Vi tog VM-Brons i ishockey förut idag så grattis till oss ! Får väl grattulera Ryssland för deras Guld.

No comments: