Tuesday, May 5, 2009

Telefonköp...

Jaha då har man skaffat sig en ny och fin mobil, rättare sagt en Nokia 5310 Express Music och jag duktigt nöjd med den. Den är snygg och bekväm.
Dock kostade den mig nästan 2000 kr med 6 månaders drulleförsäkring men skit samma, behövde fan en ny telefon och jag var värd att lägga ut lite pengar på en telefon för en gång skull. Ganska schysst ljud i den och man fick med små fina högtalare som har ganska okej ljud också så man kan leka dj med mp3-spelaren istället och störa folk på bussen (som den fjortis jag alltid velat vara).

Köpte även mig en ny damsugare som kändes lite mer exklusiv än den förra Nilfisk jag hade, den jag köpte nu är en Nilfisk Coupé och kostade mig 899 kr fast skulle köpt en som var silverfärgad så hade den passat min mobil.

Jag har kommit fram till en del saker (tror jag) skall sitta och suga på karamellen ett litet tag till innan jag förteller er allt. Just nu funderar jag på om jag skall orkar börja damsuga lite innan jobbet (borde nog göra det inser jag) får ju besök senare idag kom jag på.

No comments: