Friday, May 1, 2009

Dagens Diss...

Dagens Diss:

Jag la ju verkligen dagens diss idag, så klockren att jag till och med fick en high five av Sidi (personen jag dissade).

Vi står i omklädnings(korridoren) och byter om då han konstaterar att han behöver köpa ett par nya skor då de inte passar hans shorts, jag betraktar skorna och tittar på skorna och förstår mig inte direkt på varför inte för att de passade men bara faktum att han bryr sig om det. Synar sedan honom uppåt och ser hans skorta / t-shirt och då slår det mig, först vill jag inte yttra mig och säger bara nej... lite avvaktande. Han ber mig uttala mig vilket jag gör och fäller kommentaren:

- Du borde skaffa en ny sexualitet till den där skjortan istället.

Vi båda börjar skratta och han säger något om att den var rå och ger mig en high five och får man en
high five i ett sånt här läge skulle jag vilja påstå att man vet tre saker just i denna stund och de sakerna är:

* Personen du precis dissat har humor och tar inte livet på fullaste allvar.
* Personen ifråga är en god vän och du kan förvänta dig liknande saker tillbaka (vilket alltid är underhållande).
* Du har precis kläckt ur dig en helt awsome diss som förtjänar respekt.

No comments: