Sunday, May 10, 2009

Definition...

Frågan är bara hur man skall fortsätta ? Eller kanske inte, det är väl mer eller mindre att bara fortsätta men samtidigt känns det segt. Man ville så gärn men ibland får man bara inse att allt inte är för en. Tror jag fortfarande kommer se mig som bi men nu gäller det bara att omdefiniera min syn på min bisexualitet antar jag. För er som jag inte har fått höra så började jag dejta en kille men det varade tyvärr inte så länge mest bara för att jag inte känner att sex med killar inte är min sak. Kan inte riktigt leva i ett platoniskt och monogamt förhållande, det funkar inte. Får väl se vad som sker i framtiden men kanske kommer ta det ännu mer varsamt med personer av det manliga könet ett tag framöver. Känns som om man gått miste om en stor del av kakan men sånt är väl livet antar jag.

1 comment:

Noa said...

platoniskt och monogamt förhållande..?
utveckla gärna :s