Monday, May 18, 2009

En Svensk-Norsk Quisling...

Lite smått underhållande när man igår satt och beundrade Aftonbladet och så var det en fin norsk flagga på framstida och jag tänkte å va fint, säkert för att Norge vann melodifestivalen och allt så börjar jag läsa debattartikeln om själva syttende mai och fortfarande så tänker jag inte på att det faktiskt är den syttende mai och Norges nationaldag. När jag väl insåg det så skämdes jag lite, jag är en Svensk-Norsk Quisling.

Borde ta mig till Norge snart igen, var ett bra tag sedan jag var där och hade varit skönt att komma bort lite och trevligt att träffa lite av släkten också. Har ju semester om dryga månaden så kanske borde passa på då ? Tror den är om en månad i alla fall.

Kanske borde ta och nana snart, börjar visserligen ganska sent imorgon men kan vara skönt att få sova lite.

No comments: