Tuesday, May 19, 2009

I-Landsproblem I Blindo...

Dagens I-Landsproblem:

Det är jävligt jobbigt när man vaknar av att väckarklockan på mobilen drar igång man plockar upp den och lägger den lite trött på sängen. Problemet uppstår sen när man lite halv dåsigt skall försöka lokalisera mobilen, eftersom den är vit så smälter den ganska bra in med de vita lakanen och eftersom det är lite halvdunkelt i rummet och ens ögon inte riktigt är med i leken blir man lätt frustrerad innan man finner den.

En annan jobbig sak är att jag blir tvungen att måla vardagsrumsväggen ytterligare en gång, allt bara för att spacklet jag fick på Colorama (mitt bostadsbolag har ett avtal med de här i Angered) var grått. Har naturligtvis inte reagerat på det förens imorse när jag tittade på den andra väggen och la ihop två och två. På vissa ställen av den målade väggen lyser det nämligen igenom. Ganska snyggt av mig att inte ens fundera på det med tanke på att jag faktiskt har spacklat med det på två väggar.

No comments: