Wednesday, October 29, 2008

Skenheliga...

Allt är bara riktigt jävla messed up just nu, mycket som sker och jävligt lite av det jag har någon kontroll över. Det är otroligt hur skenheliga folk är ibland, de kanske bara har glömt ? Visst de kanske bryr sig och vill att jag skall vara försiktig men tro det eller ej så förtjänar folk en andra chans. Det är inte bara Uma som sårat mig, det är inte bara hon som har felat mot mig, det är en hel del och de har jag gett inte bara en andra chans. Jag lyssnar, jag försöker vara förstående och resonlig. Jag har fått en förklaring, jag förstår och jag är villig att höra vad människan har att säga. Vad som sker sen vet jag inte, jag stör mig bara på folk som sätter sig på höga hästar och tror att de är så jävla mycket bättre när de gjort liknande saker själva.

Hör ni inte från mig på ett tag betyder det bara att jag har mycket att ta i tu med, har ett par extra bollar i luften just nu.

No comments: