Sunday, October 26, 2008

Århundradets Badkars[efterfest]...

Asså shit, jag, Tull, Simon & Petter har utan tvekan haft århundradets efterfest imorse, herre jävlar säger jag bara. Det blir inte mycket bättre med en efterfest kring 5-tiden på morgonen med en sjuhelvetes massa sprit, 4 killar och ett trångt badkar. Finns det något finare sätt än att uttrycka sin manliga vänskap genom att sitta och dricka sprit nerträngd i ett pyttelitet badkar med 3 andra män i bara kallingar ? Vi hade så jävla ball och det var bara såå jävla bra, vi insåg dock efter att det hela började dö ut eller snarare började bli för kallt att sitta kvar att vi (eller de) kanske inte borde gått så hårt åt spriten som de gjorde men vafan gör det vi hade det så jävla ball och mysigt.

Jag lovar er att det kommer komma upp en film på vårt lilla äventyr inom kort. Det finns en två minuters film från Simons mobilkamera där vi har filmat början av eventen i badkaret och det är minst sagt underhållande foto. Det är ju minst sagt udda men bara så fint, asså det var verkligen jävligt fint och sjukt jävla ball.

Nästa gång blir det nog bara öl. Tror Simon har lärt sig att aldrig mer kaxa upp sig mot Johannes Dräparen någonsin mer, det är numera namnet på grundaren till märket Stroh. Jag vågade dock aldrig på mig shiten då jag kände bara hur den gav mig ett slag i ansiktet bara av att lukta på skiten.

På festen lyckade Petter med något helt otroligt men tydligen möjligt då Simon trots allt konstaterade det, "Du har luktat bort all lukt. Den är bortluktad". Detta var angående brännvinet vi fick smaka på som Siri bjöd på. Kan definitivt rekommendera Kallsupen, jävlar vilken go brännvin. Jag är först och främst ingen som direkt dricker brännvin och dessutom hade jag typ inte druckit något fram tills dess så det var verkligen något man kan ha till maten på en framtida fest.

För att återgå till Efterfesten så mådde Simon ganska illa och spydde två gånger under badkarsbesöket (han gick naturligtvis bort och spydde inne på toan) och efter detta så var fortfarande Simon ett vrak och orkade inte slå oss följe till Hemköp när klockan var lite efter åtta på morgonen. Vi gick dit för att köpa bacon... när vi kom tillbaka och började käka så sa Petter ganska glatt, "Jag skall bara gå och spy lite killar". Några sekunder senare är jag och Simon vittnen till om möjligt världens högsta spyljud någonsin, det går verkligen inte att förklara med ord men det var en brutal jävla spya som återupprepades kort efter den första blev klar och lika fort som han gått för att spytt kom han tillbaka och var nästan i lika bra spirit som han var när han gick för att spy.

Du behövde varit där för att överhuvudtaget kunna greppa hur jävla sinnesjukt kul och bra denna efterfest var men kan lova att det kommer flera, vart nästa badkars / badrumsfest kommer att utspela sig vet jag ej men det lär dyka upp inom en snar framtid och då gäller det att du medverkar. För jag lovar er att annars kommer ni fan att missa något som är bortom denna jävla värld.

- Ibland är allt man vill ha, en skogsbrand.

1 comment:

Noa said...

åh jag vilL! jag vill!
jag ska börja bygga för en jacuzzi+bastu-fest så fort mamma åker till thailand wiiie :)