Sunday, October 5, 2008

Hat, Frustration & Uppgivenhet...

Asså varför måste jag alltid råka ut för dessa saker ? Igår så flippa Windows ur helt och hållet och jag insåg efter många hjälplösa försök att jag skulle bli tvungen att blåsa om Windows, bara det är nog jobbigt men eftersom jag inte hade min skiva hemma då jag lånat ut den så blev jag tvungen att ta mig till Charles. När jag väl var hemma igen och börjar hela proceduren så skall det självklart uppstå problem med själva installationen och sen visar det sig att jag antingen av misstag (eller så visade den jävla skivan fel) att jag hade formaterat den partition som jag hade en massa program, filmer, tv-serier och dylikt det mest frustrerande är inte att jag inte har kvar filmerna utan att jag måste genomgå den jävla proceduren av att ladda ner alla jävla program igen som jag vill ha och behöver.

Jag hatar min dator...

Jag skall nog sätta mig ner ganska snart och köpa mig en ny, jag behöver en fräsch start.

No comments: